Фірма 1С надає  всім зареєстрованим користувачам програмних продуктів 1С:Підприємство право на подальшу підтримку: отримання поновлень платформи, типових конфігурацій та форм звітності, доступ до інформаційних та методичних матеріалів.


Користувачі програмних продуктів 1С:Підприємство 7.7 можуть отримувати таку підтримку у офіційних партнерів фірми 1С на договірних умовах або звертатись до фірми 1С Украина http://www.1c.ru/ukraina/address.htm за телефонами або з листами на електронну адресу.

Для користувачів версії 8.х, крім того, передбачено доступ до сайту підтримки користувачів http://www.v8.1c.ru/ipp/, де можна оперативно отримати всі найсвіжіші поновлення та матеріали.


Умови надання такої підтримки залежать від версії програмного продукту і дати його випуску.


Базові версії програмних продуктів 1С:Підприємство 7.7 та 8.х, а також програмні продукти 1С:Підприємство 7.7 (за виключенням Комплексних), які були випущені до 01.07.2008, можуть отримувати поновлення від 1С Украина і на сайті підтримки користувачів без додаткових умов. Просимо звернути увагу: реєстраційні анкети програмних продуктів 7.7, що були випущені після 01.07.2008, відрізняються за розміром і дизайном і обов'язково в назві продукту містять позначку “ + ИТС“.


Для всіх інших версій 7.7 і 8.х обов'язковою умовою підтримки є чинність інформаційно-технологічного супроводу (надалі ІТС).  В межах супроводу забезпечується доступ до сайту підтримки користувачів безпосередньо або з використанням DVD-диску ІТС, що надається  користувачу щомісячно.

На диску ІТС міститься значний обсяг інформації, корисної як для бухгалтера, так і для спеціаліста з розробки та впровадження програм 1С, а саме: методична підтримка (ефективні прийоми роботи з 1С, детальний опис нових можливостей типових конфігурацій та порядок внесення таких поновлень в програму,  застосування нововведень бухобліку в програмах 1С), поради лінії консультацій (відповіді на найбільш розповсюджені питання користувачів, поради по оптимальному використанню програмного забезпечення для розв'язання повсякденних бухгалтерських проблем), актуальний довідник господарських операцій з рекомендаціями по бухгалтерських проведеннях і нормативною базою, діючі нормативно-правові акти, що регулюють основні питання оподаткування, бухобліку, підприємницької діяльності ("ЛИГА:ЗАКОН"), "календар бухгалтера" від тижневика ДЕБЕТ-КРЕДИТ, та багато іншої корисної інформації.

Також фірма 1С планує найближчим часом розширити сервіс ІТС за рахунок модуля подачі звітності в електронному вигляді.


Крім того, за допомогою диску ІТС користувачі 1С:Підприємство 7.7 можуть скористатись інтернет-підтримкою: достатньо встановити відповідний диск і в меню “Сервіс” головного меню “1С:Підприємство 7.7” вибрати пункт “Интернет-Поддержка”.


Вартість передплати на ІТС в залежності від періоду передплати (3, 6, 12 місяців) наведено в розділі “Послуги супроводу 1С:Підприємства” прайс-листа, до якого можна звернутись за цим посиланням  http://www.csd.lviv.ua/page02/page21.html


ТзОВ “Комп'ютер Систем Дизайн”, як офіційний партнер фірми 1С в статусі Франчайзі, безкоштовно забезпечує зареєстрованим користувачам, які обслуговуються по лінії ІТС,  телефонну лінію консультацій по типових конфігураціях і, при бажанні  клієнта, інформування про виходи поновлень програмних продуктів (розсилка повідомлень на електронні адреси).  Для тих зареєстрованих користувачів, програмні продукти яких не вимагають обов'язкової передплати на ІТС,  поновлення надаються безкоштовно після перевірки реєстрації клієнта, а лінія консультацій є платною в залежності від версії програмного продукту.


При відсутності оформленої передплати на ІТС припиняються всі форми супроводу програмних продуктів, для яких чинність ІТС є необхідною умовою обслуговування.


Перевірити наявність передплати на ІТС користувач може за номером програмного продукта на сайті Фірми 1С за посиланням  http://www.1c.ru/rus/support/its/its.htm